loading...
قائــــــــم ال محمد
تبلیغات
تبليغات


سيد بازدید : 114 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

از شهادت واهمه ای ندارم ، این متنهای ارزوی ماست.در جبه ها مشاهده میکنم که چگونه خداوند به کمک رزمندگان اسلام میشتابد وان هارا نصرت می دهد.به یاد دارم در عملیات دوم بازی دراز ، باوجود ان که تنها شش نفر بودیم ، بر سیصد نفر غلبه کردیم.در جبه ها روحیه ی ایثار و ایمان ان چنان تجلی می کند که برای بی خبران از این معنا، اصلآ قابل تصور نیست.هنگامی که در بخشی از عملیات ، حرف از داوطلب برای شهادت می اید، خدا گواه است بین برادران بر سر اجابت ان دعوا می فتد.این ها همگی ارزش هایی هستند که مکتب اسلام به بشریت ارزانی داشته.از ان جا که این حقیر بزرگترین افتخار خودم را عبودیت به درگاه حضرت احدیت میدانم ، میخواهم بگویم:

ای عارفان!ای عاشقان لقاءالله!ای معلمین اخلاق و ای تمام کسانی که مشغول ریاضت کشیدن برای نزدیکی به درگاه خداوند هستید! به جبهه ها بیادید تا ببینید که برادران شما چگونه به ان درجه از نزدیکی به ساحت قرب خداوندی رسیده اند که جوان تازه داماد، پس از سه ساعت که از ازدواجش میگذرد،سراسیمه در جبهه حاضر می شود.اخر در کدام مکتب چنین ارزش های سراغ دارید؟

خدار اشاهد میگیرمهنگامی که در 14 شهریور1360 در سر پل ذهاب به واسطه ی اصابت گلوله تانک زخمی شده بودم،خون زیادی از بدنم روی زمین ریخته بود.وقتی بنا به مشیت الهی نجات پیدا کردم،در بیمارستان زجر وعذاب زیادی متحمل شدم، ان گونه که شاید قابل تصور نباشد،طوری که در یک شب 10 عدد امپول (والیوم10)در عین زجر بدنی،از لحاظ روحی و معنوی لذت میبردمو احساس هرچه سبک تر شدن میکردم.مواقعی که پرستار مراقب من به تعنه و تمسخر میگفت:برای کی این کارهارو کردی؟برای چه خودت را به این روز انداختی؟دلم برای بی خبریش و جهالتش میسوخت.بر ملامت او صبر کردم و به او گفتم:توکل من به خداست و خدا خودش درست می کند.همین طور هم شد، والله وقتی کمی از فشار کارم کم می شد ،در خودم احساس ضعف و کوچکی میکردم.

ای ملت شهید پرور ایران!

امروز در شرایطی هستیم که لحظه ای غفلت، خیانت به اسلام و قران است. باید تا انجا که در توان داریم، برای خدا کوشش کنیم.امروز تمامیمزدوران و طاغوتیان به مقابله با انقلاب عزیز اسلامی ما پرداخته اند.در راس تمامی اینان، به تعبیر امام (شیطان بزرگ امریکاست) و به دنبال اوف تمامی وابستگان دیگرش.

 

پس ا، از خدا غافل مشوید که پشیمانی سودی ندارد،ما به تعبیر امام (باید به تکلیف عمل کنیم).اگر توانستیم دشمن را در هم بکوبیم، پیروز می شویم و اگر کشته هم شویم، شهید هستیم،این خود نیز پیروزی است پسما نباید نگرانی داشته باشیم....

امت ما باید بداند از بزرگترین خطراتی اکه انقلاب را تهدید میکند،افت نفوذخطوط انحرافی در خط اصلی انقلاب، یعنی (خط امام) است.پس امام را دنبال کنید و امام را تنها نگذارید.شما امت مسلمان ایراندر تاریخ جهان نمونه هستید.شما فرزندانی تربیت کرده اید که شهادت را بالاترین سعادت خود می شمارندودر تمامی مصاف ها، فقط روی پشتوانه ی الهی حساب میکنند.شکست در راه چنین  حرکتی مفهومی ندارد.


خدارا شکر میکنم که نعمت زجر کشیدن را در راهش نصیبم کرد.

خدا را شکر میکنم که نعمت شرکت در عملیاتف به منظور روشن کردن سرزمین های سرد و بی روح گشته از لوث وجود صدامیان اشغالگر را به نور خدایی ، نصیبم کرد.از خدا میخواهم شهادت را درراهش نصیبم فرماید و انگاه که به مشیت الهی از این دنیای فانی رفتم ،در زمره شهیدان به حساب ایم.

از خدا میخواهم که مرا، به حال خود وامگذارد، که بنده ای حقیر و زبون هستم.پروردگارا! به درگاهخ کسی غیر از تو نمی توانم روی بیاورم.((اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک))

در خاتمه، اگر توانستید جنازه ام را به دست اورید، ان را روی مین های دشمن بیندازید. تا اقلآ جنازه ی من، کمکی به حاکمیت اسلام کرده باشد.ان شالله

و من الله التوفیق

26/12/1360-ساعت 11 شب

جبهه ی دزفول- حقیر ، محسن وزوایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مقام معظم رهبري:بزرگترين وظيفه منتظران امام زمان(عج)اين است كه از لحاظ معنوي،اخلاقي ، علمي ،پيوند هاي ديني ، اعتقادي و عاطفي با مومنين و همچنين براي پنجه در افكندن با زورگويان ، خود را اماده كنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مداح مورد علاقه شماكيست؟
    حدیث
    حضرت رسول اکرم (صلی الله و علیه و اله ) فرمودند: سه گناه است که در کیفر آنها شتاب می شود،و به تاخیر نمیافتد 1- نافرمانی از پدر و مادر 2- ستم کردن بر مردم 3- وناسپاسی در برابر احسان . بحار ج 75 ص 275

    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 290
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,163
  • بازدید ماه : 3,212
  • بازدید سال : 20,692
  • بازدید کلی : 95,859