loading...
قائــــــــم ال محمد
تبلیغات
تبليغات


سيد بازدید : 175 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

عبد صالح خدا،میرزا رجبعلی نکوگویان، مشهور به شیخ و شیخ رجبعلی خیاط.

عارف وارسته ویکی از اولیایان خداست

شیخ میفرمایید: امام حسین (ع)مشتری زیاد دارد.ممکن است امام های دیگر هم همین طور باشند،ولی خدا مشتری ندارد! من دلم از این می سوزد که خدا ، مشتری هایش کم اند. کمتر کسی می اید بگوید:من خدا را دوست دارم و می خواهم با او اشنا شوم.

و نیز گاه میفرمودند : در حالی که تو به خدا محتاجی، خدا ، عاشق توست!

در حیث قدسی امده است:

یا بن ادم! انی احبک فانت ایضآ احببنی.(1)

ای انسان!من ، تو را دوست دارم، تو نیز مرا دوست بدار

همچنین امده است:

عبدی!انا و حقی لک محب ففبحقی علیک کن لی محبآ.(2)

بنده من! سوگند به حق خودم که دوستدار تو هستم.پس سوگند به حق من بر تو که مرا دوست بدار!


گاه حضرت شیخ میفرمودند:یوسف ، خوش هیکل است. اما تو نگاه کن ببین ان که یوسف را افرید، چیست. همه زیبایی ها مال اوست

در جهان ، چون حسن یوسف ، کس ندید               حسن ، ان دارد که یوسف افرید

 

بیاید در این ایام که ماه، ماه بند گیست بیاید ما هم عاشق خدا شویم و اورا نه برای جنت و نه از روی ترس بلکه از روی عشق و محبت بپرستیم ان گونه که  او میخواهد

خدایا مارا عاشق خویش کن به حق خودت!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مقام معظم رهبري:بزرگترين وظيفه منتظران امام زمان(عج)اين است كه از لحاظ معنوي،اخلاقي ، علمي ،پيوند هاي ديني ، اعتقادي و عاطفي با مومنين و همچنين براي پنجه در افكندن با زورگويان ، خود را اماده كنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    مداح مورد علاقه شماكيست؟
    حدیث
    حضرت رسول اکرم (صلی الله و علیه و اله ) فرمودند: سه گناه است که در کیفر آنها شتاب می شود،و به تاخیر نمیافتد 1- نافرمانی از پدر و مادر 2- ستم کردن بر مردم 3- وناسپاسی در برابر احسان . بحار ج 75 ص 275

    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 290
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,242
  • بازدید ماه : 3,291
  • بازدید سال : 20,771
  • بازدید کلی : 95,938